Salgsbetingelser ShaiBox

Glæd dig til du får vores fantastiske Shai i posten!

  1. Du får din første pakke med Shai gratis, betal kun porto på 49 kr.
  2. Din første pakke indeholder en Shai barberskraber med 2 stk Shai barberblade og en Essentials Wash & Shave (150 ml) - til en samlet værdi på 200 kr.
  3. Ved bestilling bliver du abonnent uden bindingstid på ShaiBox. Hvert kvartal får du en ShaiBox refill med 4 Shai barberblade og skønhedsprodukter til en værdi på 500 kr. Du betaler kun 299 kr. plus porto på 49 kr. Totalpris 348 kr., dvs. 116 kr. per måned. På Min Side har du altid fuld kontrol på dit abonnement. Her kan du kan stoppe abonnementet eller ændre datoen for næste levering indtil 2 uger efter du har modtaget første pakke og herefter senest 10 dage før forfaldsdatoen på fakturaen i efterfølgende leveringer.
Luk vinduet og bestil nu!
Generelle salgsbetingelser Zentio AS
  1. 1. Generelt

    Salgbetingelserne gælder for alt salg af produkter til forbrugere fra Zentio AS, CVR: DK35427074. Returadresse: Pb 1601, 0900 København C, Danmark. Besøgsadresse: Haslevangen 15, 0579 Oslo, Norge.

    Sammen med din bestilling udgør salgsbetingelserne, bekræftet gennem en ordrebekræftelse, det samlede aftalegrundlag for købet. For at vi skal kunne give dig den bedste service når du tager kontakt til os, vil al information vedrørende dit kundeforhold hos os blive lagret i vores database.

    Aldersgrænse for bestilling af produkter fra Zentio er 18 år.

  2. 2. Abonnement

    Når du bestiller varer fra Zentio, går du ind i en abonnementsordning. Dette indebærer, at du får regelmæssige forsendelser med det produkt, du har valgt, eller tilsvarende produkter, i et fastsat interval. Du forpligter dig til at modtage og betale for leverancen i opsigelsesperioden.

    Du kan foretage ændringer eller afslutte abonnementet inden 14 dage fra du modtager første forsendelse og herefter inden 10 dage før forfaldsdatoen på fakturaen for tilsendte forsendelse. Afsluttes abonnementet efter ændringsfristen, vil du modtage næste pakke før opsigelsen træder i kraft.

    Ønsker du at ændre leveringsintervallet eller opsige abonnementet, kan dette enkelt gøres på minside.zentio.dk

  3. 3. Fortrydelsesret

    Du er beskyttet af fortrydelsesretten og har 14 dages ubetinget fortrydelsesret, fra den dag du modtager varen med din første forsendelse eller prøvepakke.

    For at fortrydelsesretten skal kunne gøres gældende, skal produktet være leveret tilbage til Zentio i tilnærmet samme mængde og stand, som du modtog den. Af hygiejniske årsager må barber- og kosmetikprodukterne være uåbnede. Ved retur i forbindelse med brug af fortrydelsesretten, skal du selv dække porto.

    Returretten gælder kun på prøvepakken. Siden alle leveringer i abonnementet er ensartede ydelser, er der ikke fortrydelsesret på videre leveringer i abonnementet jf. forbrugeraftaleloven.

    Hvis du alligevel vælger at returnere en af de næste forsendelser, vil du modtage en faktura på et administrations- og returgebyr på 149 kr. Gebyret skal kompensere for fragtomkostninger, emballage, samt håndtering af forsendelsen.

  4. 4. Priser

    Alle priser er inklusiv moms. Totalprisen vil fremgå før bestilling og inkluderer alle udgifter forbundet med købet (som porto, ekspeditionsgebyr osv.) Zentio forbeholder sig retten til at foretage prisjusteringer forsaget af ændringer i skatter, afgifter, gebyrer eller valutakurser, samt øge indkøbspris.

    Ved betaling med PayPal eller betalingskort, accepterer du at Zentio AS belaster din PayPal-konto eller dit betalingskort ved udsendelse af fremtidige leveringer. Hvis du foretager ændringer på dit abonnement, vil beløb eller tidspunkt for næste belastning kunne ændres.

  5. 5. Levering

    Leveringstiden oplyser vi om i din ordrebekræftelse, dog højst 4 uger. Hvis vi ikke kan levere det bestilte produkt i løbet af den oplyste leveringstid, kan du ophæve købet uden omkostninger for dig.

  6. 6. Betaling

    Hvis betaling af varen ikke sker direkte ved bestilling, følger faktura med i pakken du modtager. Vi beder dig benytte den vedlagte faktura ved betaling af varen og tjekke at korrekt FIK-kode og kreditornummer er skrevet korrekt ved overførslen.

    For at undgå gebyrer ved for sen betaling, anbefaler vi, at du overholder betalingsfristen. Ved udeladt betaling, vil du blive opkrævet et rykkergebyr i henhold til renteloven.

    Zentio forbeholder sig retten til at foretage en kreditvurdering, før der gives fakturakredit.

  7. 7. Reklamation

    Er en vare leveret med fejl eller mangler, kan du enten kræve at få et nyt produkt, prisafslag eller ophævning af købet i henhold til købeloven. Reklamationsfristen er normalt 2 år efter du modtog varen. Burde varen holde væsentligt længere end 2 år, udvides reklamationsfristen til 5 år. For at benytte dig af reklamationsretten, skal vi have besked i rimelig tid efter du opdagede eller burde have opdaget fejlen/manglen.

  8. 8. Personoplysninger og adresseændringer

    Vi opbevarer kun oplysninger som er relevante for dit kundeforhold til os, for at vi skal kunne gennemføre vores forpligtelser over for dig.

    Du skal straks melde adresseændring til Kundeservice ved eventuel flytning/adresseændring og andre forhold af betydning for abonnementsforholdet. Ændringen kan gøres på minside.zentio.dk, hvorefter du får en bekræftelse på ændringen på mail. Alternativt bør ændringen ske skriftlig via e-mail til: kundeservice@zentio.dk før eventuel flytning. Kunden bærer det fulde ansvar for eventuelle gebyrer og afgifter, som følge af en manglende adresseændring.

    Du samtykker i, at Zentio kan benytte enhver kommunikationsform over for dig, herunder e-mail, telefon, elektronisk kommunikation (SMS osv.) for at markedsføre eller informere om vore produkter og produkttilbud.

  9. 9. Ændring af betingelserne

    Betingelserne er genstand for ændringer ved særlige behov og/eller offentlige ændringer, som påvirker disse betingelser. Aftalen mellem parterne indebærer i så fald, at du accepterer opdaterede vilkår. Nye vilkår vil lægges ud på vores hjemmeside.

  10. 10. Salgspant

    Zentio AS har salgspant i de leverede produkter indtil købesummen inkluderet renter og omkostninger er betalt i sin helhed.

  11. 11. Kundeservice

    Du kan selv administrere dit abonnement og dine kontaktoplysninger på minside.zentio.dk.

    Har du andre spørgsmål, kan du kontakte kundeservice på telefon: 70 14 04 80, man-tirs og tors-fre kl. 10.00-14.00 eller du kan sende en mail til: kundeservice@zentio.dk. Svartiden ved henvendelser på mail er normalt 1-2 hverdage, dog højst 5 hverdage.

    Vores kundeservice har lang erfaring med vores produkter og kan derfor let svare dig på dine spørgsmål. Kundeservice kan også hjælpe dig med at skræddersy en forsendelse, som passer for netop dig. Du er velkommen til at stille spørgsmål og give ris og ros.

    Vi ønsker, at du skal være glad for vores produkter!

Luk vinduet og bestil nu!

Venligst vent...