Prøv Shai skraberen gratis!

  1. Prøv første forsendelse gratis betal kun porto på 49 kr. for at modtage en Shai barberskraber og 2 barberblade
  2. Du er ikke forpligtet til at købe noget, men du bliver abonnent på nye barberblade og sæsontilpassede produkter. Hvis du ikke vil fortsætte med at abonnere, giver du os besked inden 2 uger efter du har modtaget din gratis prøvepakke og før forfald på fakturaen ved videre leveringer.
  3. Som abonnent modtager du 4 stk Shai refill blade og sæson-tilpassede produkter hvert kvartal for kun 299 + porto på 49 kr. Totalpris 348 kr., dvs. 116 kr. per måned.

Generelle salgsbetingelser Zentio AS

1 Generelt
Salgbetingelserne gælder for alt salg af produkter til forbrugere fra Zentio AS, CVR: DK35427074. Returadresse: Pb 1601, 0900 København C, Danmark. Besøgsadresse: Haslevangen 15, 0579 Oslo, Norge.

Sammen med din bestilling udgør salgsbetingelserne, bekræftet gennem en ordrebekræftelse, det samlede aftalegrundlag for købet. For at vi skal kunne give dig den bedste service når du tager kontakt til os, vil al information vedrørende dit kundeforhold hos os blive lagret i vores database.

Aldersgrænse for bestilling af produkter fra Zentio er 18 år.

2 Abonnement
Når du bestiller varer fra Zentio, går du ind i en abonnementsordning. Dette indebærer, at du får regelmæssige forsendelser med det produkt, du har valgt, eller tilsvarende produkter, i et fastsat interval. Du forpligter dig til at modtage og betale for leverancen i opsigelsesperioden.

Du kan foretage ændringer eller afslutte abonnementet inden forfaldsdatoen på fakturaen for tilsendte forsendelse. Abonnementer, som er betalt med mobilbetaling, kreditkort eller PayPal, kan ændres inden for 20 dage efter forsendelsesdato.

Ønsker du at ændre leveringsintervallet, kan dette enkelt gøres, ved at tage kontakt med Zentio AS på telefon: 70 14 04 80 man-fre 9-16 eller via e-mail til: kundeservice@zentio.dk.

3 Fortrydelsesret
Du er beskyttet af fortrydelsesretten og har 14 dages ubetinget fortrydelsesret, fra den dag du modtager varen med din første forsendelse eller prøvepakke.

For at fortrydelsesretten skal kunne gøres gældende, skal produktet være leveret tilbage til Zentio i tilnærmet samme mængde og stand, som du modtog den. Af hygienske årsager må barber- og kosmetikprodukterne være uåbnede.

Ved retur i forbindelse med brug af fortrydelsesretten, skal du selv dække porto.

Returretten gælder kun på prøvepakken. Siden alle leveringer i abonnementet er ensartede ydelser, er der ikke fortrydelsesret på videre leveringer i abonnementet jf. forbrugeraftaleloven.

Hvis du alligevel vælger at returnere en af de næste forsendelser, vil du modtage en faktura på et administrations- og returgebyr på 149 kr. Gebyret skal kompensere for fragtomkostninger, emballage, samt håndtering af forsendelsen.

4 Priser
Alle priser er inklusiv moms. Totalprisen vil fremgå før bestilling og inkluderer alle udgifter forbundet med købet (som porto, ekspeditionsgebyr osv.)

5 Levering
Leveringstiden er højst 4 uger. Hvis vi ikke kan levere det bestilte produkt i løbet af den oplyste leveringstid, kan du ophæve købet uden omkostninger for dig.

6 Betaling
Hvis betaling af varen ikke sker direkte ved bestilling, følger faktura med i pakken du modtager. Vi beder dig benytte den vedlagte faktura ved betaling af varen og tjekke at korrekt FIK-kode og kreditornummer er skrevet ind ved overførslen.

For at undgå gebyrer ved for sen betaling, anbefaler vi, at du overholder betalingsfristen. Ved udeladt betaling, vil du blive opkrævet et rykkergebyr i henhold til renteloven.

Zentio forbeholder sig retten til at foretage en kreditvurdering, før der gives fakturakredit.

7 Reklamation
Er en vare leveret med fejl eller mangler, kan du enten kræve at få et nyt produkt, prisafslag eller ophævning af købet i henhold til købeloven. Reklamationsfristen er normalt 2 år efter du modtog varen. Burde varen holde væsentligt længere end 2 år, udvides reklamationsfristen til 5 år. For at benytte dig af reklamationsretten, skal vi have besked i rimelig tid efter du opdagede eller burde have opdaget fejlen/manglen.

8 Personoplysninger og adresseændringer
Vi opbevarer kun oplysninger som er relevante for dit kundeforhold til os, for at vi skal kunne gennemføre vores forpligtelser over for dig.

Du skal straks melde adresseændring til Kundeservice ved eventuel flytning/adresseændring og andre forhold af betydning for abonnementsforholdet. Ændringen bør ske skriftlig via e-mail til: kundeservice@zentio.dk. Kunden bærer det fulde ansvar for eventuelle gebyrer og afgifter, som følge af en manglende adresseændring.

Du samtykker i, at Zentio kan benytte enhver kommunikationsform over for dig, herunder e-mail, telefon, elektronisk kommunikation (SMS osv.) for at markedsføre eller informere om vore produkter og produkttilbud.

9 Ændring af betingelserne
Betingelserne er genstand for ændringer ved særlige behov og/eller offentlige ændringer, som påvirker disse betingelser. Aftalen mellem parterne indebærer i så fald, at du accepterer opdaterede vilkår. Nye vilkår vil lægges ud på vores hjemmeside.

10 Salgspant
Zentio AS har salgspant i de leverede produkter indtil købesummen inkluderet renter og omkostninger er betalt i sin helhed.

11 Kundeservice
Du kontakter kundeservice på telefon: 70 14 04 80, alle hverdage kl. 09.00-16.00 eller du kan sende en mail til: kundeservice@zentio.dk. Svartiden ved henvendelser på mail er normalt 1-2 hverdage, dog højst 5 hverdage.

Vores kundeservice har lang erfaring med vores produkter og kan derfor let svare dig på dine spørgsmål. Kundeservice kan også hjælpe dig med at skræddersy en forsendelse, som passer for netop dig. Du er velkommen til at stille spørgsmål og give ris og ros.

Vi ønsker, at du skal være glad for vores produkter!